Перемога. Некрасиву iсторiю про 40 тис закiнчено

   Вранці мені з Деполю прийшла відповідь на мій четвертий лист, що був під назвою "Некрасива історія про 40 тис. рос.руб."



   Лист мені:

"З приводу Ваших звернень на даний момент проводиться службове розслідування.
 
До кінця дня Вас буде повідомлено про попередні або кінцеві результати.

З повагою,
адміністрація ВБФ "Деполь Україна"



   Я відповів:

"Я чекатиму. Дякую за відповідь."



   А ближче до вечора до мене приїхали Індіра з юристом, і привезли мені усі (сподіваюся, що усі) мої документи, а також гроші: 17 тис. грн.. Сказали, що зв'язалися з Ромою, і вияснили, що він зараз на заробітках у Києві, заробляє гроші, щоби віддати мені борг, і вже передає мені через них усю суму.

   Я не дивився курс гривні до рубля, але нехай буде 17 тис. Принаймні, це краще, аніж зовсім нічого. Може, правильно, а може й неправильно. В усякразі, гроші мені повернули.


* * *

   А отже, я тепер можу купити собі поїсти.

   Що вже, власне, і зробив: зайшов на сайт першого ж місцевого продуктового супермаркету, який мені випав у стрічці пошуку, і замовив там усе, що хотів. Завтра до 15-ї дня привезуть. Також подивився акційні товари, і зробив додаткове замовлення для себе та Алекса; я усе одно стільки не з'їм за короткий час, а Алексові буде приємно отримати подарунок: хочу оплатити, а потім перенаправити до нього додому. Я би оплатив безготівковим рахунком, щоби одразу направити до нього додому, але карточки на жаль нема, є тільки готівка.

   Хух... Перемога.

   Що ж. Можу сказати з цього досвіду, що "Деполь" виявився поряднішим, аніж я накрутив собі у голові. Але власне, коли маєш такий досвіт, як маю я - то і не таке собі накрутиш...

   Я радий, що ця справа вляглася. Тепер чекатиму, що буде з приводу моїх попередніх трьох звернень: 1) про мою пенсію за півроку, 2) про електровізок, та 3) про Віталю.

   Господи Боже... Дякую Тобі.

31.08.2017, 21:25
Кар'яле Лібертус Свідок


П.С.: 21:40. До речі, згадав про Віталіка. Він же там голодний... Іду знов на сайт магазину, зроблю замовлення для нього з хлопцями.


ППС: 01.09.2017, 15:35. Все виявилося не так просто, як мені здавалося спочатку. Вночі я зробив кілька замовлень (на 3 тис.грн для Віталіка з хлопцями, і на 2 тис.грн для себе з Алексом), - з тим, щоби уранці мої замовлення прийняли, та привезли у першій половині дня. Але. Оскільки послуги "переадресації" замовлення у них не існує, то довелося від самого ранку і до 14-ї години дня вести довгі переговори про те, як зробити доставку товару у інший кінець міста, якщо готівка у мене. Врешті-решт, дійшли якоїсь згоди, - але за умови, що за той товар, який піде Віталіку з хлопцями, я заплачу всліпу, - тобто, не бачучи його. Бо товар, якиї поїде до мене, і товар, який поїде до Віталіка - розвозитимуть дві різні машини, кожна з яких обслуговує свій район: одна з тих той район, де знаходжуся я, а друга - той, де Віталік... Рахунок за обидві партії прийдуть мені, разом з кур'єром. А оскільки усі замовлення узгоджуються до 12-ї дня, то доставку товару довелося відкласти на завтра, на другу половину дня. Про товари для Алекса я вже мовчу... Бо то буду окремо узгоджувати іншим разом.
Їсти хочу. Заліз на сайт якоїсь піцерії, та замовив собі кілька суші, порцію картоплі, салатик, та ще дещо. Обіцяють виконати замовлення на протязі години. Побачимо...


PS3: 04.09.2017, 06:17. З магазином цим загрузло зовсім... Бо другого клієнта так і не знайшли.


Рецензии