Про друге замовлення у пiцерii

"Віра, що зрушує гори"

* * *

   Чому я свої гастрономічні враження відношу до рубрики "Віра, що зрушує гори"? Це ж скоріше до здоров'я відноситься, а значить, треба до "Віри, яка воскрешає мертвих". Але ні. Цього разу усі ці забавки я віднесу таки до "гір", бо ці "гори" - у моїй голові. Коли я підраховую, скільки залишаю у піцерії за одне замовлення - то дуже чітко розумію, що усю мою пенсію можна просадити там за три дні. За три дні!... Ну, максимум за чотири. Зараз я шикую на ті гроші, які я накопичив з російської пенсії. Але очевидно, що довго це не протягнеться, далі я знов голодуватиму. А значить, треба щось робити. Треба якнайскоріше починати думати про власний бізнес. Ось чому я відношу гастрономічні записи до "Віри, яка зрушує гори". Бо я мушу подолати власну бідність, щоби отак харчуватися кожен день. А зараз - поки що пошикую. Бо хочу їсти, і в мене немає, власне, особливого вибору. Бо я прикутий до ліжка, і не маю можливості готувати. Я придумаю, що і де купити дешевше. А зараз я просто хочу їсти. Страшенно хочу їсти. І не можу дивитися на те, що дають у лікарні: те лайно їсти неможливо. А тим паче - кожен день.

   Я зробив друге замовлення у тій самій піцерії. І вже чекаю на доставку. Коли принесуть і поїм - поділюся враженнями у постскриптумі.

12:25 02.09.2017
Кар'яле Лібертус Свідок


Постскриптум: 13:55.

   Замовлення принесли, і я поїв... Але я зараз занадто ситий і розморений, аби хотіти про щось базікати. Потім розкажу, іншим разом.

   Замовляв і з'їв: "картопля Містер Потейто", "салат Грецький", "солодкий рол Екзотик". Ще поклював роли "Чука", але звісно усю порцію не подужав.

   До речі, мені зробити знижку: 21 гривню. Я подивився зараз уважно чек, і побачив, що знижку на 21 гривню мені зробили для рол "Чука", яка коштує 42 гривні... Хм. Тобто, половину порції "Чука" (це 3 шт.) мені подарували. Хм. Люблю "Чука" тепер іще більше.

   Там іще у мене лежать некуштувані: "картопля по-італійськи", "салат Чука Сарада", та "рол Лосось". За усе-усе це - 362 грн.

   П'ю зараз водичку, і намагаюся думати про щось корисне. Але мене так розморило... Немов би я п'яний, отак розморило. Почуваюся спокійним і щасливим. У такому стані - тільки впасти на спину, та засопіти богатирським сном.

Лібертус.


Рецензии