Морозиво на обiд

"Віра, що зрушує гори".

* * *

   У мене сьогодні на обід - морозиво! Фісташкове, цілих пів-кіло, у невеличкому паперовому відерчику. Боже, там іще грамів 150 лишилося, а я вже більше не можу. А воно ж тане, у мене холодильника нема.

   Морозиво смачнюче. Горіхів багато. Востаннє я морозиво їв більше року тому, у той день, коли у Санкт-Петербурзі сідав на потяг.

   А оце морозиво, коли я замовляв, я навіть не звернув увагу на вагу. Думав, стаканчик звичайний, на 100 чи 150 грамів, чи кільки там воно буває зазвичай. Замовив овочів усяких на салат. Буханець хліба, пару булочок з маком. І наостанок побачив розділ "Морозиво". Але коли мені оте все принесли... Я не очікував, що буде так багато усього. Мені здавалося, що овочів я замовив на 2-3 рази поїсти. А тут мені на цілий тиждень вистачить... І морозиво велетенське відро. Я коли його побачив, то одразу зрозумів, що салат робити не варто, треба обідати морозивом, терміново.

   Домучую. Ні, таки одній людині таке відро завелике. Я зараз впаду на спину, і буду спати. Бо богатир втомився.

   Читаю, що написано на відерці. Виробник - "Три ведмеді", місто Бердичів Житомирської області. Коли матиму холодильник, то обов'язково замовлю у них ще якесь, таку саму тару. Коштує 48 гривень (у тому магазині).

   Я вже у голові автоматично намагаюся вгадати, скільки воно коштує у виробника, за гуртовою ціною... Ну, на 50% точно менше. Це значить, за гуртовою ціною можна поїсти на 24 гривні - пів-кіло морозива!... Зазвичай на такі гроші можна купити півтори ескімо. Але гуртом, мабуть, буде не менше 100 штук (підраховую: 2400 грн). Якщо займатися продажем морозива, то треба мати спеціальний холодильник. А така цяцька коштуватиме кілька сотень тисяч. Мені собі таку цяцьку купувати ще рано... Тому морозивом торгуватиму не скоро.

   Але зате, тим часом уже знайшов, де можна гуртом (три літри баклажка) купити олію з абрикосових кісточок. Замовив одну баклажку для початку, але на складі поки що в них нема, написали, що буде через тиждень-два. Я відповів, що почекаю. Олія з абрикосових кісточок - це бомба. Думаю, що однієї літри мені вистачить самому їсти та пити цілий рік, а дві літри - продам.

   Не знаю, чи купувати родзрібну тару, чи ні. Просто місця жалко, мені ж тримати ту тару не буде де: під ліжком місця зовсім мало, мене санітарки загризуть. Але мабуть куплю, про всяк випадок, хай кричать. Ну, а мірну кружку та електронні ваги однозначно треба купити, бо без них яка ж торгівля. І треба  замовити партію дойч-пакетів. Тару та мірну кружку я придивився у Полтаві, але поки що не замовляв.

   Ще на Херсонщині замовив асортимент клітковини, але продавець поки що не відгукнувся.

   На Львовщині давно придивився асортимент трав'яних зборів. Тримаю у голові. Але думаю, що якщо продавець клітковини не відгукнуться до кінця дня, то замовлю оті чаї. А клітковину замовлю у іншому місці: я вже бачив продавця, який торгує клітковиною мішками по 50 кг: вона ще дешевша, аніж та, яку я замовив у того продавця. Якщо купити один мішок - то мене санітарки точно загризуть. Хай гризуть. Коли ти німий, то можна прикинутися ще й глухим. А мені треба якось жити і щось їсти, і ще й здоров'я своє поправляти. Навіть якщо нічого не продам, то усе мені з користю піде: сам усе з'їм та вип'ю.

04.09.2017, 14:00
Лібертус


Рецензии