Минув мiсяць. Пiдсумки самопочуття

   Раптом усвідомив, що я за ці дні, відколи почав від'їдатися, став почуватися значно бадьорішим, аніж кілька днів тому. А тоді у мене не було сил навіть розписку написати про те, що я гроші свої отримав. І навіть коли її написали замість мене, я прочитав, мене попросили написати довге-довге речення про те, що я претензій не маю, - я вислухав, кивнув повіками, і написав коротко: "Все нормально." І поставив підпис. На більше у мене сил не вистачило. Юрист був здивований і розгублений. Подзвонив Ромі, щоби спитати, що його вдовольнить такий підпис. Він погодився.

   А тепер я уже сиджу, і навіть голову тримати стало легше, уже шия голову тримає. Недовго, але достатньо, щоби вже робити принаймні якісь перерви між лежаннями на подушках. От що значить людина почала від'їдатися як слід. І навіть балувати себе усілякими дрібницями на кшталт десертів.

   Завтра буде рівно місяць, як я тут.

   А я якраз щойно перед цим написав лист на Львівщину, і замовив 50 пачок фітозборів: мінімальний гурт. Чекатиму, коли дадуть відповідь.

   "Віра, що воскрешає з мертвих".

15:03, 04.09.2017
Кар'яле


Рецензии