Трете замовлення в пiцерii

   Я зробив для себе висновок: дорого - це ще не значить смачно. І зробив для себе висновок, що готувати у цій піцерії не вміють, по-перше, а по-друге - не хочуть готувати так, як фотографують на малюнку.

   Сьогодні замовив просту страву: рис з яєшнею. Там на малюнку була глазунья зверху, я на неї спокусився, бо люблю глазунью. Але те, що мені прийшло - не давало і натяку на присутність яйця узагалі. Схоже, що глазунью докласти просто забули. Ага, забули, точно. Вдруге я просто на це не куплюся.

   Ще я замовляв овочеву кальцоне. Теж не вразила.

   В принципі, з усього, що я перекуштував у цій піцерії, мені сподобалися тільки ті страви, де була присутня Чука. А салат "Чука Сарада" - це просто вишукана смакота. А от салат "Грецький" не вразив: здався якимсь ніяким. Ніби усе на місці, але таке враження склалося, що там не вистачало головного: заправки. Оливкової олії, чи соусу, щось таке. Салат виявився якимсь сухим. Ніяким.

   Тим часом, прочитав у інтернеті, що водорості Чука коштують копійки, їх можна купити ледь не в кожному супермаркеті. Але зазвичай їх ховають кудись на задні ряди, щоби покупці не могли так просто знайти. Для чого це робиться - незрозуміло, але гадаю, що тут є таємна угода з піцеріями: щоби ті могли робити на Чуці непоганенький бізнес. Бо інакше люди почнуть готувати Чуку вдома, і перестануть купувати у них. Я теж дуже швидко цією ж думкою запалився: купити собі Чуку гуртом, і їсти скільки заманеться.

   Ну, і солодкі роли мені теж у них сподобалися. Схоже, що це єдине, що вони уміють готувати. Щоправда, піци ще не куштував. Усе інше не хочу навіть і куштувати, бо принцип я і так уже зрозумів: не вір тому, що бачиш на малюнку, бо все одно прийде гімно.

   Стомився вже на сьогодні. Дитинці пора баїнькати. Надобраніч.

04.09.2017, 21:31
Кар'яле


Рецензии