Михайло

"Віра, що зрушує гори"

* * *

   Третього вересня я вперше зробив замовлення у "Булці". А десятого познайомився з Михайлом. І ось, уже третій день успішно спілкуємося, обговорюємо деталі співробітництва.

   Спілкування йде неспішно, розсудливо, обдумано, але невпинно вперед. І мене це радує. Мені подобається, що немає ні нахрапу, ні спішки, і є час ретельно обдумати відповідь.

   Але щойно впіймав себе на думці, що чекаю на його лист з нетерпінням, і вже навіть скучаю за ним: хочу спілкуватися активніше, взнавати більше. Мене це захоплює все глибше. Настільки глибоко, що я вже подумки починаю розмовляти з ним, ділитися своїми думками.

   Його пропозиції спокусливі, мої ще спокусливіші. Я думаю, що ми дійдемо згоди. І сподіваюся, що це буде надовго.

   Дай Боже. Хух... Мені треба було це висловити. Тепер стало легше.

12.09.2017, 19:58
Кар'яле Лібертус Свідок


П.С.: 27.09.2017, 23:08. На 523-й лист я взнав, що вже у ЧС у нього. Всміхнувся криво...


Рецензии