Насильство завiдуючоi продовжуеться

   Сьогодні Барановській приспічило влаштувати шмон серед моїх особистих речей: вона вирішила, що в мене їх забагато, і тому частину моїх особистих речей треба викинути: виявляється, у мене повинна бути тільки одна чашка, а не дві, треба викинути майже усі предмети гігієни, треба викинути посуд, тару, частину одежі, залишивши мені усе по одному.

   Я в повному ахуї від неї. Вона поводиться так, ніби останній день на світі живе, і завтра не наступить завтра, і погана слава про неї не пошириться і ніяк не відобразиться на її завтра.

   Їй так заважають мої особисті речі?... Їй заважає баклажка з водою?...

   Мушу знову скаржитися в МОЗ та МСП. Це пи*дець якийся, що діється. І захистити немає кому. Зовсім немає. Єдине, що у мене є - це мій ноутбук. І то не факт, що його у мене не відберуть насильно.

   Господи помилуй. Це просто дурдом. Захисти мене хоча би Ти.

18.10.2017, 08:46


Рецензии