Про роботу

"Віра, що зрушує гори"

* * *

   Поки там Мишко зріє до чогось путнього, я тим часом підписався на розсилку про віддалену роботу.

   Підписатися підписався. І кожен день отримую не меш, ніж по 10-13 пропозицій. Але що з того? Я відчуваю, що не в силі навіть переглядати їх... Вони приходять і приходять, і я тільки те і роблю, що відмічаю їх як прочитані. Але не читаю їх. Я не можу їх читати. Не можу про них думати. Я хочу працювати з Мишком. І більше ні про що думати не здатен. Ні про яку іншу роботу.

   А час іде... Вже скоро буде місяць, як ми з ним не балакаємо. 27-го буде місяць. Значить, усього лише три тижні минуло... "Золотий" 21 день. Минуло. І ніяких зрушень. З 9-го числа по 27-е проспілкувалися (майже три тижні), потім три тижні мовчання. Якою буде наступна фаза?...

   Я не можу думати ні про яку іншу роботу. Я хочу працювати з Мишком.

22.10.2017, 06:06
Братіс Лібертус Свідок


Рецензии