Зроби менi приемний сюрприз. Молитва

Тату. Мені так погано. І поговорити немає з ким.
Я навіть не знаю, що зі мною. Зі мною ніби все добре. Жалітися нема на що. Але чомусь погано.
Я так втомився. Зроби що-небуть. Я так хочу якихось зрушень, якихось нових позитивних подій.
Я не знаю, що зі мною. Просто почуваюся страшенно втомленим, хоча і не знаю, чим саме я втомлений. І мені чомусь погано, хоча зі мною усе добре.
Почуття таке, ніби мене за руки-ноги прив'язали до ліжка, і я не можу поворухнутися, і мені від цього погано. Хоча руки-ноги у мене вільні, і відносно працюють.
Я навіть не можу втямити, що зі мною.
Хочу тиші, але тиша гнітить. Думаю увімкнути якийсь фільм, але він мене починає дратувати ще до того, як я його увімкну.
В палаті балакають, і мені хочеться сказати втомлено: "Та заткніть ви уже роти нарешті..."
Я втомився від цього потоку людей, з якими нема про що поговорити, але при цьому вони не замовкають.
Боже. Зроби що-небудь якісне. Щось хороше. Зроби мені приємний сюрприз, нарешті.

23.10.2017, 10:21
Кар'яле Лібертус Свідок


Рецензии