2410 - Рука на запъястi

    Відчуваю, що настав час молитви... На правій руці відчуваю, як мій Янгол тримає руку на моєму пульсі... Або просто тримає за руку. Здається, намагається привернути мою увагу...

   Відчуваю його погляд на мені... Це погляд страждання. І схоже, що це не його очі... Здається, це очі Мишка.

   Я дивлюся йому у очі твердо. І кажу йому подумки, що так треба. Бо це я йому кинув той біль.

   У животі відчуваю легенький ниючий біль... Схожий на тугу. Але знаю, що це не мій біль, а його. Я усього лише дзеркало...

   Відчуваю, що він відводить від мене погляд, і дивиться униз... Але руку продовжує тримати. Я мовчу... І він мовчить...

   Здається, сьогодні вночі будемо обоє молитися, дивлячись у стелю... Туди, на зірки.

   Мені хочеться всміхнутися йому. І сказати, що все буде добре.

24.10.2017, 19:54
Братіс Лібертус Свідок


П.С.: 19:58. Хочеться спати... Злипаються очі.


ППС: 25.10.2017, 05:21. Коли засинав, то відчував на правому зап'ясті стискання чиєюсь рукою... А зараз раптом згадав про це, і звернув увагу, що стискання зникло. Ну звісно ж, Мишко ще спить... А я уже давно прокинувся.


Рецензии