2610 - Усвiдомлення як подiя 3. Молитва-пiръiнка

   Тервех, Туатто.

   На годиннику зараз 19:18. І мені зараз прийшло третє усвідомлення за сьогодні. Прийшло усвідомлення, що і Мишко теж думає про мене, як і я про нього. Що він так само замислений, як і я, всерйоз, і так само колупається у самому собі, зважуючи кожну деталь, мов гладенький річковий камінчик на теплій долоні. Зважує, обмацує пальцями його поверхню... І забуває про час.

   Ми зустрілися з ним щойно поглядами. Його замислений погляд, занурений в себе, і мій замислений погляд, занурений в себе. Зустрілися поглядами під нічним небом, - усього лише лише на одну мить, і - ніби провалилися у душі одне одному, прочитавши там приблизно одне й те саме.

   І мені захотілося помолитися за нього. Побажати йому щось хороше... Я зараз не в змозі знайти якісь конкретні слова. Але давай - нехай мої побажання йому перетворяться на маленького метелика на моїй долоні, або пір'їнку, і перепорхнуть на його долоню, - туди, де він перебирає камінці. Я хочу, щоби він відчув легкість та м'якість цієї пір'їнки-метелика. Щоби принаймні щось потримав у руці тепле, живе, м'яке, легеньке, ніжне... І хай всміхнеться сонечком, хоча б на мить забувши про усе. Усього лише хоча б на мить...

   Пурх...

   Дякую, Туатто. Сьогодні я ляжу спати з легким серцем. Безтурботним, бо задоволеним собою...

19:30, 26.10.2017
Братіс Лібертус Свідок, Юмалан пойгу


Рецензии