2710 - Моральна пiдтримка як подiя. Про геноцид

   Тервех, Туатто.

   Щойно дивився польський фільм "Poklosie" (2012), - про те, як двоє братів взнали жахливу історію про польских євреїв, які колись жили у їхньому селі до війни, і також про те, що у знищенні (масовому вбивстві) яких приймав участь також і їхній батько, - після чого він привласнив собі одну з ділянок землі, яка колись належала одному з убитих ним...

   Що я можу сказати, Тату? Коли я дивився фільм, то думав про свою рідну Кішкойлу під Ессойлою, де колись народилася та виросла моя бабуся-ліввиківка зі своїми братами, - у двоповерховому великому будинку... І що там стало на місці Кішкойли тепер? Одні бур'яни. Всіх ліввиків розігнали по світу, і я тепер говорю чужими мені мовами. І шукаю справедливості... Так само, як і ті двоє братів. Але тільки ті двоє були синами вбивць, а я - є онуком вбитих...

   Але відчуваю Твої обійми. І розумію, що Ти не покинеш мене наодинці з цією несправедливістю. Ти допоможеш мені її відновити... Дякую Тобі.

14:09, 27.10.2017
Братіс Лібертус Свідок


Рецензии