Я допоможу не забути тебе, друже! Шону Маклеху

Iз рецензii на "Мури" Шона Маклеха


За мурами осіннього світанку
Він запалив пожежу в замку. Ні!!!
Я помилилася – вночі читала
То – він спалив колись Залізний Дім... Хоча!...
Й від цього нижче в (*) зірочці
Він відхрестився... На короля... ов-ва!!..
Лонгсеха Лабрайда Заброду все списав...
„Для красного слівця” – як він тоді сказав... мені?

Але

Вигнанець Лонгсех, він же Мореплавець
Часів правління 370 В.С.
De mortem… Gloria… & ...
… Ave, Грейс О’Мейллі...

Не хочуть забуття герої всіх епох. І...

піднімУ томУ я чОрних серпокрИльців,
як бджіл з розбитих вуликів Фір Болг
і черепиці їхні протарАнимо
на пасмі островів АррАн Нео

Той мур впадЕ
закінчиться світанок
настане день
новий
яскравий
синьоОкий він

цей серпокрилий
день
присвячую Маклеху
                Лабрайду
                О'Мейллі

непереможним
переможцям
повсякденнь


Рецензии
піднімУ томУ я чОрних серпокрИльців

Ну вот. Шесть крыл е?

Надежда Бабайлова   03.06.2020 08:36     Заявить о нарушении
вот потомУ возьмУ и поднимУ

Серафима Куцык   03.06.2020 11:35   Заявить о нарушении