70 вiдсоткiв проти 30-ти

   Дивовижні парадокси: коли я на чоловічому аккаунті починаю говорити від себе - мені деякі жінки-психологи заявляють, що я насправді жінка, бо я говорю багато і емоційно.

   Але коли я переходжу на жіночий аккаунт, мене в один момент і дружно розкушують чоловіки, говорячи, що я будую думки як чоловік, тому видавати себе за жінку у мене не вийде.

   Отже, я мислю як чоловік, але висловлююся багато і емоційно як жінка?... В чому тоді річ? Мислити як жінка у мене не виходить, це факт. А наскільки малослівним я маю бути, щоби жінки повірили, що я чоловік - я не знаю. Я живу сам по собі, і висловлюю те, що думаю насправді. Значить, я все-таки був правий, коли писав, що жінки хочуть бачити у чоловіках роботів, яким не дано права на емоційність, і все, на що мають право чоловіки - так це побільше мовчати, але при цьому писати романтичні вірші, присвячуючи їх жінкам...

   Я не те, щоби ненавиджу жінок. Я просто їх не поважаю. Що мене приваблює в жінках?... Ну, наявність цицьок, це однозначно. Бо відсутність цицьок на чоловічих грудях мене трохи збиває зпантелику, я почитаю впірюватися на них як баран на нові ворота, шукаючи на рівній поверхні відсутності цицьок ерогенні зони, які би діяли на мене збуджуюче. Але коли цицьок нема, мене це охолоджує, розтвережує. Бо дивитися на відсутність цицьок для мене це те саме, що пити просту воду, сподіваючись сп'яніти від води. Від відсутності цицьок я не п'янію.

   Що мене ще приваблює у жінках?... Якщо брати їхню меркантильну голову, набиту сумішшю хитрих думок, в яких панує вічний безлад і лицемірство - то виходить, що крім цицьок, мене в жінках не приваблює ніц нічого, бо все інше перестає мати значення. Все, що привабливого я бачу у жінок - так це два горбика нижче підборіддя та нижче рівня плечей. Але мозком я розумію, що мені цього мало, щоби хотіти мати з ними справи взагалі.

   А з чоловіками... Мені подобається просто спілкуватися. Обговорювати насущні проблеми. Все, що цікавить у світі чоловіків. Жінки, політика, рівноправ'я. Усі інші теми - так, краєм ока: машини, рибалка, діти. І десь серед останніх тем - секс.

   А про що говорять жінки?... Чесно - уявлення не маю. Як на мене, то говорять про усяке лайно, не варте навіть того, щоби їх слухати: "яким повинен бути справжній чоловік", "діти це квіти життя", "як правильно фарбуватися"... Ве. Подайте відро, поки я не виригав на підлогу.

   І після цього жінки мені заявляють, що я жінка, бо я багато говорю (пишу), і роблю це емоційно. Якщо тільки це мене поєднує з жінками, то тоді справжній чоловік - апріорі робот. Бо я не робот, це точно.

30.04,2018, 09:36
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан пойгу


Рецензии