Досье на мене

   Вчора Стас мені признався, що насправді зібрав на мене досьє ще до того, як познайомитися зі мною.

   - І що? Не посивів, коли взнав про мене усе? - із посмішкою спитав я, і жартома почав шукати у нього на голові сивину.

   - Посивів трохи, - киваючи, посміхнувся він, і не було зрозуміло, чи він жартує, чи говорить всерйоз. - У мене там видно багато сивини? Подивися отут, - показує на скроні.

   Я жартома дивлюся, потім мотаю головою:

   - Ніц не бачу. Мабуть сліпенький. Старію...

   - Я тобі дам "старію"! - пригрозив мені кулаком. А сам і намагається жартувати, і в той же час - він немов та струна, яка готова дрижати від нервового напруження.

   У свою чергу, вирішив і я зізнатися, що лукавив трошки, коли сказав йому, що сексу мені тут не світить, поки я в лікарні. Оскільки насправді секс у мене був, двічі, щоправда з дівчатами, але був.

   - Я знаю, - моментально випалив він.

   - Звідки? - тепер була моя черга дивуватися. Ми ж з обома дівчатами так старалися, щоби усе залишилося в таємниці. Хіба що випадково хтось побачив, як вони заходили до мене у палату пізно увечері, або коли виходили уночі?...

   - Не скажу. Я свої канали інформації не здаю. - Безапеляційно сказав Стас, і цього разу говорив дуже серйозно. А сам, між тим, вже починав дрижати. Я помітив його дрижання, і погладив по спині, щоби він заспокоївся, і він дійсно, дрижати майже перестав

   - Мені холодно, - пояснив він своє дрижання. І спитав, дивлячись мені у вічі: - Ти готовий мене зігріти сьогодні вночі?

   - Я готовий тебе вжарити, - спокійно відповів я. І ми обидва нервово засміялися.

   - Зіб'єш мені целку? - спитав він.

   - Так, - кивнув я. І спитав, зазираючи йому у вічі: - Ти готовий втратити свою цноту сьогодні вночі зі мною?

   - Ну, в принципі, таке з кожним може трапитися, так? Тому мені все одно, - пожав він плечима.

   - І ти готовий з гордістю носити звання підораса? - спитав я.

   - Ні.

   - Ну от бачиш. Значить, не все одно.

   Стас дрижав, я спокійно обійняв його, заспокоюючи. Врешті-решт, мені ж не горить, я не пришвидшую його. Тому усе відбудеться саме тоді, коли ми обидва будемо до цього готові. Тим паче, що на сьогоднішній день я і сам не готовий до цього. В мене надто давно не було сексу взагалі ні з ким, тому мені треба деякий час, щоби налаштуватися на потрібну хвилю морально. Хоча звісно, це ніяк не заважає пліткам активно ходити про мене, і докотитися аж до Стаса: до людини, яка вже знала про мене все ще до того, як вперше побачити мене лицем до лиця. І він побачив, що я дійсно миловидний, як про те говорить слава...

   А ще він знає, що я хороша людина, і надійний друг. І знає про два кілограма морозива, які я відправив Віталіку позавчора увечері. І знає про "Київський" торт, який я відправив Віталіку вдень, ще до того, як Стас прийшлов до мене. Я здивувався, коли почув, що він навіть про такі дрібнички знає. Дійсно, плітки тут розповсюджуються миттєво...

   Але мені було приємно слухати усе, що він про мене знає. Як не крути, а про мене поганого нічого не говорять. Тільки хороше... Хоча до самого факту пліток я ставлюся спокійно. Тим паче, що я виріс в селі, і мене плітками не здивуєш. Але все ж, найприємнішою новиною дня для мене стало те, що Стас ті плітки про мене збирає...

   Як не крути, а це прекрасно, що про мене пліткують. Бо саме завдяки пліткам Стас і наважився мені довіритися, - ще до того, як познайомитися зі мною особисто... Плітки про мене працюють на мене. І це прекрасно. Хвала усім пліткарям. Я їх люблю.

14.05.2018, 07:00
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан пойгу


Рецензии