Приходили з Батькiвщини

   Маю останні новини: щойно в мене були представники з "Батьківщини" - партії Юлії Тимошенко. Я їх дістав, і вони прийшли. Ввічливо задавали уточнюючі питання. Я відповідав. Присутня була і Аллочка, і все підтверджувала, написане мною.

   Питали, чи пропонував мені хто-небудь пансіонат. Я відповів у присутності Аллочки, що мені пропонували не раз, але я наполягаю на тому, щоби мені спершу видали електровізок, і не будь-який, а саме "Dragon Vertic" фірми "Invacare". Вони покивали, і пообіцяли, що будуть займатися моїм питанням. Я відповів:

   "А я буду продовжувати закидувати вас листами, щоби ви про мене не забули. Хочу вам снитися."

   Представник, прочитавши, спитав мого дозволу сфотографувати мою відповідь на свій смартфон (очевидно, вона йому сподобалася, хоч він і не подав виду). Я кивнув, і показав жестом: Так, будь ласка, фотографуйте.

   На цьому і попрощалися.

21.06.2018, 14:37
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан пойгу

http://www.proza.ru/diary/libertustestis/2018-06-21


Рецензии