Сексуальна енергiя, перша

    Раптом згадав: позавчора вдень - тобто, 13-го числа, - я раптом відчув прилив сексуальної енергії. Таке було відчуття, ніби мене хтось подумки пестив, і по моєму тілу гуляли хвилі тепла, сексуальних пестощів,і відчуваласялегенька ерекція. Або точніше як ніби хтось усім тілом пригорнувся до мене, і терся усім тілом,допомагаючи руками. І це була якась жінка, за моїми відчуттями. Це було страшенно приємно.

   Я не міг зрозуміти, хто би то міг бути, - припускався, що могла бути якась із тих, з ким я більш-менш постійно спілкуюся онлайн, - але мені захотілося думати, що то була Надія. Тому я подумки промовив її ім'я, і подумки послав у її бік хвилю ніжності. Я би хотів, щоби вона відчувала те саме що і я. Щоби її тіло так само огортали хвилі ніжності та сексуальної енергії, і щоби їй хотілося усім тілом притулятися до мене та морально відпочивати від усього на світі.

   Не знаю, що ще додати. Але мені хочеться бути з нею в одному ліжку фізично, хочеться жити в її кімнаті разом з нею, і усе що робить вона, робити з нею разом: працювати над зверненнями громадян, і потім насолоджуватися спільними перемогами. А потім цілуватися ніжно і святкувати прихід кожного вечора... Подумки лежу на  спині в її ліжку, і уявляю, як вона лежить на моєму плечі, напівсонно прикривши повіки та сопе, зібравшись отак заснути... Мені дуже добре на душі, отак уявляти усе. Мені спокійно і ніжно, і хочеться тихенько цілувати її скроню чи лоба...

   У мені все-таки настала довгоочікувана весна. Точніше, це тільки мрії... Але вони вже свідомі і цілеспрямовані. Я не хочу іншого майбутнього, хочу тільки з нею. І хочу з нею працювати на благо спільної справи: на благо держав.
 
   Тато! Втіль!

15.08.2018, 22:37
Кар'ялонні


Рецензии
Братислав, и пусть пришедшая к тебе весна на самом деле окажется вечной!
С добрыми пожеланиями.

Странница Ната   25.10.2018 07:35     Заявить о нарушении