Зелений Янгол. Vihandu Anheli Rahmannozusia

   Оскільки столик мій, як виявилося, живий, і має душу - то я вирішив дати йому ім'я: "Зелений Янгол".
   Відтепер я не називатиму його столиком, а називатиму Зеленим Янголом. Зеленим Янголом Гостинності.
   Або ліввиківською: Vihandu Anheli Rahmannozusia [вІханду Анхелі рАхман-нОжусія]. Мені подобається. Моєму зеленому Янголові теж.

   Треба буде викликати меблевого майстра, щоби він освіжив фарбу та лак на дерев'яному ободочку столешниці. А то він помітно обтерся, так і хочеться пофарбувати. Мій Зелений Янгол мусить виглядати як новенька копійка.

   А ще я, коли купував столик, то думав, що мені буде  потрібна скатерка, щоби накривати його. Або принаймні серветки. Але тепер я розумію, що скатерки-серветки на мармурі абсолютно лишні: камінь мусить дихати і випромінювати енергію. Накривати його скатерками - все одно, що накривати покривалами дзеркала. Це негоже.

22.09.2018, 07:10
Кар'ялонні


П.С.: Коли викличу майстра, то попрошу його викарбувати це ім'я на прямо на рамці столешниці.


Рецензии