Сон про несподiвану смерть

Мені сьогодні наснилося, що я несподівано вмер. І вмер навіть не від раку, а від елементарного виснаження організму. Тобто від голоду. І оскільки я не дожив обіцяних мені років довголіття, то лишився на землі, неприкаянною душею, і став з'являтися привидом перед очі тим, хто допустив мою смерть. Нічого не говорив і нічого не робив. Лише з'являвся, мовчав, і дивився у очі.

05:19, 04.11.2018
Кар'ялонні

* * *
prisnilos.su:
К чему снится собственная смерть во сне

Сонник Собственная смерть Если приснившаяся смерть кого-то из близких является символом его долгой жизни, то  собственная смерть во сне свидетельствует скорее о вашей неудовлетворенности образом жизни.

Вероятно, следует полностью пересмотреть привычную модель поведения и внести в нее серьезные коррективы, вплоть до смены имиджа, работы и даже места жительства.

Собственная смерть – это символ очищения, возрождения, отказа от прошлого (в том числе и от прежних привязанностей) и стремления к жизни «с чистого листа». Если вы одиноки, не исключено появление возлюбленного и даже создание новой семьи.


Сонник Миллера.
Сон со своей смертью заставляет вас задуматься о жизни. Отнеситесь внимательно к своим поступкам, все ли вы делаете в реальности правильно.


Сонник Ванги.
Сон со своей смертью предвещает долгую и счастливую жизнь. Для одинокого человека ночное видение может быть знаком встречи со второй половинкой в скором будущем. Но если умираете долго и мучительно – к неприятностям.

(Уві сні я помер легко і несподівано)


Сонник Нострадамуса.
Вас ожидает счастливая жизнь и отменное здоровье.


Современный сонник.
Ночное видение подталкивает вас к пересмотру своей жизненной позиции. Вас могут ожидать значительные перемены в жизни, и они будут хорошими, если сможете правильно воспользоваться ситуацией.


Исламский сонник.
Сновидение является знаком перемен в жизни к худшему. Но бедному человеку сон предвещает избавление от нищеты.

(Однозначно, що я більше ніж бідний. Бо я голодний майже кожен день).


Сонник Лоффа.
Собственная кончина во сне предвещает получение новой должности на службе и успехи в бизнесе.


Сонник Феодоровской.
Страшное ночное видение является хорошим знаком и принесет в вашу жизнь положительные события. Сон может указывать на скорую свадьбу, успешную карьеру и счастливую семейную жизнь.

* * *

Пророцтва мені подобаються. Я згоден. Дякую, Тату!

05:28, 04.11.2018
Кар'ялонні


* * *

Відправив Оннелі лист:

"Я полистав сонники, щоби взнати, до чого сниться власна несподівана смерть. Виявилося - що вони навпаки, обіцяють несподівані переміни на краще. Що смерть насправді символізує не буквальну мою смерть, а смерть мого теперішнього життя. Тобто, раз і назавжди життя несподівано стане значно кращим, що в ньому більше ніколи не буде голоду, не буде самотності, і нічого з того негативного, що є наразі у моєму житті. Що усе це перекреслиться назавжди.

Ну от, мені таким чином Тато знову обіцяє успіх, багатство, і велику сім'ю. Що мене одразу побачать багато людей. Якраз ті, хто сприяв смерті мого минулого життя. Тобто, того життя, яке наразі є теперішнім. До речі, серед тих людей я бачив і Ваше обличчя. І також іще незнайомих мені людей поруч із Вами.

Уві сні моя смерть була дуже-дуже скорою: тобто, і кінця місяця не настало від сьогоднішнього числа. Настільки близько, що я уві сні навіть розгубився, бо не очікував, що настільки скоро і настільки несподівано. Тобто, ще навіть листопад не закінчився, навіть ще менше пройшло часу. За внутрішніми відчуттями - два тижні.

А найголовніше - уві сні я не відчував негативних емоцій у собі. Я був спокійний і розгублений втой же час. Просто смерть сталася настільки несподівано, що я навіть не встиг розгніватися чи образитися на Бога. Бо мої почуття були скоріше схожі на здивування. Тому я мовчав, нічого не робив, і дивився на тих, завдяки кому чи з чиєї вини я помер.

Зараз щойно склав усередині: через два тижні моє життя раптово зміниться на краще - сьогодні 4-е число, плюс 14 днів - буде якраз 18-е... Тобто, Революція пройде успішно, виходить. Закінчиться нашою Перемогою.

06:44"


Рецензии