Нiчого, крiм кохання. Vip

                Присвячується Миколі Цібірко

НІЧОГО, КРІМ КОХАННЯ
(слова пісні)

1.
Надворі холодно, а я - про тебе мрію.
І тими мріями про тебе тільки гріюсь.
І як хотілось би сказати, що кохаю,
Але нічого, крім кохання, я не маю...
Моє кохання - це як море, ціле море!
Це тепле літо, попри листопад надворі.
 
І хай тебе я бачу тільки лиш здалеку,
І ти про мене не підозрюєш, напевне.
А ти красива, і про це люстерко свідчить.
А ще ти сильна, і сама ведеш машину.
А ще у Києві квартиру також  маєш...
А я - не маю зовсім ніц, окрім кохання.

2.
Якщо до тебе підійду, простягши руку,
Аби тобі подарувати свою дружбу -
То ти, поглянувши на вигляд мій безхатній,
Напевне вирішиш, що жебраю достатньо.
І подаси мені копійку або гривню.
І будеш права, бо голодний я хронічно.

Але хотів би я, аби ти зрозуміла:
Що і кохання потребую, а не хліба.
І буду знову на шляху твоїм стояти.
Ти - на машині мимо мене проїжджати.
Ти маєш все, що лиш киянка може мати,
А я - нічого, крім кохання, не віддав би.

3.
Ти маєш все, а я - нічого, крім кохання.
Я простягаю руку, щоб його віддати.
А ти проходиш мимо мене, і кидаєш
В мою долоню те, чим ти сама багата...
А я б хотів, аби в мою долоню вклала
Свою долоню ти, і міцно обійняла.

Бо хліб - то добре, але знаєш ти, що сита
Не тільки хлібом має бути ще людина...
Надворі холодно, а я - про тебе мрію.
І тими мріями про тебе тільки гріюсь.
І як хотілось би сказати, що кохаю,
Але нічого, крім кохання, я не маю...

23.11.2018, 22:34
Братіслав Лібертус-Карміна

www.proza.ru/avtor/libertuscarmina
www.realmusic.ru/libertuscarmina_ua
#libertuscarmina, #libertuscarmina_ua
www.change.org/u/bratislav_libertus
goo.gl/ulmSHo

(до збірки "У людини безхатньої прості потреби")


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2018
Свидетельство о публикации №218112302051


Рецензии