Сон. Одруження двох дiтей-сирiт. Тлумачення

   Вночі сон снився. Снилися якісь діти сироти, хлопчик та дівчинка, яких дорослі вирішили оженити між собою, і вони були дуже навіть не проти, - незважаючи на те, що в силу свого виховання та життєвого досвіду гадки не мали, що воно таке бути подружніми. Діти ті були майже однолітками, їм обом десь коло десяти рочків було, може трошки більше.

   Уявлення не маю, що може означати той сон. Зазвичай діти уві сні означають підприємство, бізнес, чи будь-яку ідею. А тут... Діти-сироти... Одружені між собою... Це тобто якихось два сирітські проекти оженяться між собою і складуть тандем?...  Сирітство - це символ відсутності підтримки більш сильних людей...

   А! Я зрозумів про що той сон. Тепер зрозумів. Він означає мене та Надію. Точніше, її президентство та моє пастирство. Це тобто, знову наснилося те саме, що вже снилося колись, кілька місяців тому: що Надія попросить мене вийти за неї заміж: тобто, візьме під свою опіку. Тобто, пророцтво через сон одне й те саме, тільки у різних символах. Я зрозумів.

11:05, 04.01.2019
Кар'ялонні

http://proza.ru/diary/libertustestis/2019-01-05


Рецензии