Сон. Бiлий ведмiдь-перевертень

Вчора увечері згадав: мені сон наснився уночі. Наснився кошмар. Наснилася людина - хлопець, який раптом від якогось душевного болю перетворився на великого білого ведмедя. Велетенського, майже як Кінг-Конг. І він ходив, і розривав на шматки усіх підряд, кого бачив. У подвір'ї гралася дівчинка з лялькою,дівчинці було років п'ять. І коло неї був білий песик. Той песик побачив того ведмедя і накинувся на нього, щоби захистити свою хазяйку. І той ведмідь на моїх очах і на її очах підняв того песика над головою і порвав. А потім побачив дівчинку, і пішов до неї... А вона всміхнулася йому, і щось лагідно сказала... Я не почув слів, почув лише голос, інтонацію. Вона його зовсім не боялася, а навпаки, жаліла... І він раптом зупинився, сів коло неї, і був готовий розплакатися, і перетворитися на людину... І я прокинувся.

Мене трусило від жаху, бо я давно не бачив кошмарів. Я спитав у Тата: "Що цей сон означає?"... І Він відповів мені, що той оборотень, білий ведмідь - це я сам.

10:45, 29.01.2019


Рецензии