Сон. Цiлющий пояс для Славiка

   У ніч на 11-е березня мені наснився сон, про Славіка.

   Наснилося, що ми з ним разом у одній кімнаті. Схоже, що ми живемо разом, під одним дахом. Між нами стоїть односпальне ліжко, він стоїть з голим торсом, а я ш'ю для нього якийсь цілющий пояс, який кріпиться на трьох парах липучок. Відверто говорячи, з технічної точки зору у ньому нічого особливого: звичайний пояс, приблизно схожий на корсет по ширині, але зовсім не є корсетом ні по фактурі, ні по щільності прилягання до тіла. Тканина схожа на шовк, у два шари. Отож, у чому секрет його цілющості - я наразі не можу пояснити. Просто знаю, що уві сні він був цілющим.

   Коли пояс стає готовим, я підкликаю Славіка до себе, і він довірливо підходить, та дозволяє на себе його надягнути. Але він не стоїть на місці, а крутиться: то йому треба щось узяти з ліжка, то ще кудись потягнутися за чимось, - одним словом, поводиться як дитина. І через це мені не вдається застібнути середню пару застібок. Потім я відволікаюся усього лише на секунду убік, а він бац - і вже зняв із себе пояс. Я на це всміхаюся, бо це з його боку мені здається схожим на кокетство, щоби примусити мене іще раз заново охопити його за талію, - а йому приємні мої дотики, - і я знов пробую це зробити. І тут він раптом питає у мене, дивлячись на мене в упір: "Про що ти думаєш, коли робиш це?"

   Я розгублююся на секунду, щоби зібратися з відповіддю, і кажу: "Коли я це роблю, то думаю про те, що роблю". Тобто, ніяких сторонніх думок.

   І на цьому прокидаюся.

* * *

   Не знаю, що означає цей сон. Але в цілому відчуваю, що він означає щось хороше.

   Пояс... Що може означати пояс? У голову приходить лише одна асоціація: "пояс вірності". Тобто, я опояшу його, примусивши бути коло мене? Але він зніме пояс, щоби пококетувати зі мною: тобто, це буде гра у свободу невірності.

   Липучки... Три пари липучок. Потрійна гарантія...

   Ліжко... Односпальне... Цнотливість.

   Голий торс. Довір'я...

   Полистаю пізніше сонники, та подумаю, що то може означати.

23:23, 11.03.2019 / 20:59, 27.04.2019
Кар'ялонні


Рецензии