Сон. Попередження вiд Сатани

   У ніч на 12-е мені наснився дивний сон.

   Наснилося, що навколо мене якісь люди, мені добре знайомі, і вони мої друзі. І хтось із них - якась молода жінка: схожа на Оннелі, але не вона, - отримала дивне повідомлення, зашифроване. Повідомлення складалося із купи карточок, де був намальований силует людини, у різних позах, - подібно, як на дорожніх знаках. Це були такі ієрогліфи, і їх треба було розсортувати по купкам, згідно подібності, щоби віднайти ключ до розгадки цих ієрогліфів, і потім прочитати саме повідомлення.

   Виявилося, що головним ієрогліфом був малюнок ока, схожого на рибу (але тепер асоціації з масонством), і цей ієрогліф означав мене. Тут же з'явився Сатана, у вигляді привабливого чоловіка зі світло-русявим волоссям, навіть блондин, - і Він пояснив, що у повідомленні сказано, що саме я є найголовнішим ворогом Сатани, бо мені Богом дані знання, яких нікому не треба знати, бо інакше тоді Сатана втратить багато душ. Саме тому Сатана прислав це повідомлення, щоби повідомити мені, що Він об'являє мені війну. І пропонує або мовчати, або битися із Ним. Уві сні мені на мить стало не по собі, трошки моторошно, але ненадовго, бо я згадав, що я Божий месія, а отже, на моєму боці Бог. Тому Сатани я не боюся.

   На цьому я прокинувся.

* * *

   До речі, це перший раз, коли мені наснився Сатана. І хай Він наснився мені у привабливому вигляді, все одно Він мені не сподобався. І до речі, я ненавиджу блондинів.

   Ось такий сон.

14:36, 13.03.2019 / 21:06, 27.04.2019
Кар'ялонні


Рецензии