Сон. Кредитки вiд Славiка

   У ніч на 15-е березня наснився сон.

   Наснився Славік. Як ніби він щойно розлучився з Оленою, і я приходжу до нього додому, ми наодинці, він сидить на дивані у напівтемряві, я підходжу до нього, і ніби намагаюся звабити його... Він не сильно пручається, але трошки збентежений чимось: схоже, він боїться, що нас може хтось застукати зараз, тому і не піддається моїм чарам, хоча я відчуваю, що насправді він мені дуже радий. І дійсно, раптом чуємо, що хтось прийшов: відчинилися двері. Ми сполохалися, і тої ж миті раптом я опиняюся на вулиці.

   І ось, я стою на тому розі біля педіну, де ми бачилися, повертаю голову, і бачу, що Славік у сірому плащі та чорному капелюсі (схожий на детектива) якраз проходить мимо, він під ручку з Оленою, робить вигляд, ніби ми з ним не знайомі, хоча очима дивиться на мене, і я по очах розумію, що він просто конспірується зараз, бо так треба. Він заходить із нею у крамницю, двері якої розташовані якраз на самому куті будинку, по діагоналі (насправді там ніякої крамниці нема, але уві сні є), а я залишаюся на вулиці. Погода слякотна, нібито моросить легенький дощик або тільки збирається на дощ. Небо затягнуте сірими хмарами, точніше, хмар не видно, просто суцільно сіре небо, як типово для Карелії. Але уві сні Херсон.

   Я стою, очікую на нього, потім переходжу дорогу на другий бік проспекта. Він досить швидко виходить із крамниці, один, переходить дорогу теж, підходить до мене, і витягує з кишені цілу купу банківських карток (схожі на візитки, бо вони картонні і усі білого кольору), і пропонує мені вибрати одну із них, - дивлячись який номер сподобається. Тобто, хоче подарувати мені банківську карточку, щоби я нею користувався на свій розсуд, а він буде туди класти гроші. Карточок багато, ціла кіпа: може, штук 20, чи щось коло того... Я дивлюся зверху - номери дивні, схожі на номери мобільного телефону, серед них я звертаю увагу, що є і "платинові", які починаються на 0800. Він наполягає, щоби я вибрав одну з карточок.  Я дивлюся на карточки у його руках, як він  їх перебирає та перемішує, показує мені номери, і почуваюся розгублено, намагаюся зосередитися, який номер вибрати, намагаюся зорієнтуватися. І раптом у мене повстає питання: "А навіщо йому стільки карток? І звідки у нього стільки?"... Мені закрадається у голову підозра, що він має якісь справи з криміналом, я підводжу очі на нього, щоби поглянути у вічі, і задати ці питання... І тої ж миті я прокидаюся.

   Ось такий дивний сон.

14:04, 15.03.2019 / 21:15, 27.04.2019
Кар'ялонні


* * *

29.04.2019, 18:03. Листаю сонники:

"С помощью банковской карточки вам может быть доступно так много всего! И самое приятное в этом то, что она ваша собственность.
Видеть во сне банковскую карточку: означает, что вы хотите поделиться своими личными идеями с окружающими.
Возможно также, что и кто-то другой хочет поделиться своими мыслями и размышлениями посредством личного общения."

"Новая банковская карточка выступает символом достатка, денежных поступлений, получения прибыли от выгодных инвестиций. Предстоящие финансовые дела окончатся для вас благополучно, сумеете существенно укрепить собственное материальное положение, создав хороший запас на будущее."

"Финансовые или производственные проблемы не оставляют вас даже ночью — вот к чему снится банковская карточка. В сонниках появляются все новые и подробные пояснения к данному современному сюжету. Оказывается, этот платежный инструмент в ночной грезе может подсказать, как будут складываться отношения с любимым человеком, домочадцами, сослуживцами. Словом, по приснившейся банковской карточке можете узнать много любопытного о том, что произойдет в будущем."


Рецензии