19 03 - Kizatavat. Про народження Арiни

  Запис,зроблений офлайн:

* * *

17:11. Мені подзвонили з Інтертелекому, я прийняв дзвінок, там була оператор Тетяна, хотіла зі мною поговорити. Довелося витратити останні 2 грн, щоби написати їй смс, що у мене зламався модем, і тому треба, щоби до мене хтось прийшов.

   Задав ім'я номеру, з якого вона подзвонила, і потім побачив у журналі дзвінків, що хтось із київстарівського номеру мені дзвонив аж 5-го березня. Номер мені здався знайомим: із закінченням на 1324... Номер був у мене не записаним, бо усі номери лишилися у моєму старому Самсунгу, а цей Нокіа. Яподумав: чи це не Людмила випадково дзвонила? Вирішив набрати. Але виявилося, що це О.І.. Вона повідомила мені, що у мене народилася племінниця, назвали Аріною. Оскільки я мовчав у відповідь, то вона здогадалася, що у мене знову відняло мову. Я поклав трубку і написав їй смс:

   "У мене на рахунку пусто покладіть 4 грн не більше а то КС зжере і не лишиться на смс".

   Поки вона там шукала, як поповнити мені рахунок, я написав наступну смс:

   "Я не зрозумів хто народив Аріну. Якщо це недосестра курва, то мене її виплодки не цікавлять, а якщо Людмила то вона могла би і сама за 2 роки написати мені бодай одну смс і поцікавитися моєю долею за ті три роки що я живу в цій чужій для мене країні де у мене нікого нема і мені нічого не миле бо я хочу додому в Карелію. І тут дзвоните Ви щоби повідомити що котрась із моїх недосестер народила мені племінницю яку я ніколи не побачу. То що мені з того? Людмила мене соромиться бо бачте мати б**** їй встидно, а с****** я ніколи не стану. То що мені з того що там вродилося? Воно ніколи не скаже на мене дядя Братіс. Та і Ви коли дзвоните то уникаєте до мене звертатися на ім'я. І з Днем народження 5-го листопада не привітали. Жоден. І після цього Ви говорите що у мене є родичі? Немає у мене ні племінників ні сестер і матері у мене ніколи не було. Сподіваюся ви там усі щасливі без мене."

   Поки писав смс, то вже надійшло повідомлення про поповнення рахунку. Послав цю смс, і наостанок послав іще одну:

   "Якщо з'явиться Славік Л., і буде мене шукати то скажете йому що я у Харкові, хай шукає мене на Баварії. В інтернеті хай не шукає, мене там нема. Можете дати йому цей номер, хай покладе 4 грн і пише смс. Я все сказав. Більше нікого бачити не хочу і у Харків потикатися не смійте ніхто, інакше прокляну якщо побачу когось на порозі із вас".

   Послав цю смс, і наразі відчуваю гнів. Відчуваю велике бажання проклясти їх усіх, і щоби Аріна та здохла. Дітей вони народжують, тішаться ними, а рідного брата-інваліда  на смітник викинули і не цікавляться, як він там чи живий. Тварюки.

17:29, 19.03.2019


* * *

17:32. Щойно прийшласмс від О.І.:

"Люда. Родила Аришу А Славик Пятидесятник А То Я Забула Его".

Я їй нічого не відповів. Багато честі.


* * *

17:39. Дивно, але саме після цієї смс від О.І. мій гнів потроху розчинився і пішов. Як ніби вона за мене помолилася, щоби Славік мене знайшов. І мені стало легше. Стало спокійно.

17:40, 19.03.2019 / 21:30, 27.04.2019
Кар'ялонні


Рецензии