Сон. Молодечик та Iхалмiна

   Вдень 7-го квітня заснув, і мені наснився сон.

   Наснилося, ніби я володар великого маєтку, цілого ранчо, і у мене табун коней. Серед них є два улюбленця: жеребець Молодечик, і чого син, молоде лошатко, на ім'я Іхалміна, і він схожий мастю на свого батька сильно, тільки молодий, зовсім лоша, тому він для мене не значив стільки, скільки значив Молодечик, але був улюбленим тільки за те, що він його син.

   І ось, настала якась ніч, і на мою конюшню напали крадії, зламали стіну, вибили вікно, і вкрали Молодечика, і ще декількох коней, здається ще трьох. І коли я на ранок взнав про кражу, то засумував тільки за Молодечиком, а кражу тих трьох готовий був пробачити крадіям, бо ті коні для мене нічого не значили. Але розумів, що Молодечика вже не повернути, бо він уже мертвий. Мені на втіху лишився тільки син Молодечика: лоша Іхалміна... Отож, мені нічого не лишилося, як усю мою любов до Молодечика подарувати цьому лошаті, і любити його як Молодечика...

   На цьому і прокинувся.

* * *

   Коли я прокинувся, то одразу зрозумів, що мова йде про Славіка та Вадіма. Тому замислився, що то може означати.

   Втім, я здогадуюся: адже я пам'ятаю, як десять років тому виголосив, що у Харкові станеться аварія.

12:16, 07.04.2019 / 23:32, 27.04.2019
Кар'ялонні


Рецензии