Сон. Я у дзеркалi

   Щойно згадав: сьогодні я снився сам собі.

   Наснилося, що я дивлюся на себе у люстро, але країв (рамки) того люстра я не бачу, але знаю, що дивлюся у люстро, і що воно не велике, а розміром приблизно як мій ноутбук: тобто, ніби мій ноутбук перетворився на люстро, і я дивлюся.

   Яким я себе там побачив? Побачив, що в цілому рисами обличчя я так само гарний, як і у юності, але стан шкіри тепер зіпсований. Можна сказати, моя шкіра на обличчі стала дряблою, занедбаною внаслідок неправильного харчування та нестачі догляду... Одним словом, повернути їй певну молодість можна, але потрібен догляд, потрібні умови і потрібні засоби. Потрібна ванна, потрібне спа.

   Ось таким я себе у дзеркалі і побачив, коли уві сні подивився на себе... А! Згадав. Подивився я на себе у люстро, бо у палату увійшов Славік. Він подивився на мене, і сказав, що зовні я майже не змінився, тільки стан шкіри зіпсувався трохи, бо занедбана. І тому я теж поглянув на себе, і відмітив: так, стан шкіри зіпсувався, а так в цілому - мої риси обличчя не змінилися, дійсно.

    А ще він сказав, що у дечому я став наразі іще гарнішим, аніж у юності, бо тепер у мені стала помітна харизма, а у юності ця харизма була не дуже помітна, а зараз дуже, - отже, тепер в цілому, незважаючи на стан шкіри, я став іще привабливішим, аніж тоді. Сказав, що у мене очі стали іншими. Ну, і коли він мені це сказав, я узяв у руку люстро, і почав на себе дивитися.

   І на цьому я прокинувся.

   Тепер думаю, що то може означати. Почнемо з буквального сенсу.

   Ну, що харизма у мені стала помітніша з роками - те я і так знаю, усвідомлюю, розумію. Але уві сні мене перш за все вразило, наскільки сильно зіпсувався стан шкіри на моєму обличчі. В реальності стан моєї шкіри зовсім не такий. Я навіть навмисне поглянув у люстерко тільки що, аби критично поглянути на себе. І мушу сказати, що недаремне люди при першому знайомстві зі мною дають мені зазвичай 25 років, але не більше, ніж 30. Навіть незважаючи на мою сивину. Дякуючи Богові, я зберігся прекрасно: Доріан Грей во плоті.

   Хоча в реальності у дзеркало дивлюся дуже рідко: уві сні дивлюся значно частіше.

   Але полистаю сонники: що говорять вони.

* * *

"Увидеть во сне себя смотрящимся в зеркало — означает, что вы столкнетесь со множеством расхолаживающих разногласий; причиной ваших страданий будет чья-то болезнь."

(Цікаво, чия то хвороба може мене аж так засмутити?)


"Зеркало — отражает нашу внутреннюю сущность. Например, сновидица видит в зеркале ведьму — это она сама. Также — беспокойство о своем имидже, о том, как нас воспринимают люди."

(Цікава версія)


"Увидеть себя в зеркале в другом виде — к переменам. Направление перемен подскажет изображение в зеркале."

(Хм...)


"Смотреть во сне на свое отражение в зеркале — знак того, что в реальной жизни вы очень интересуетесь тем, что думают о вас другие люди. Вы очень часто смотрите на свою жизнь как бы со стороны, стараясь анализировать свои поступки и дела."

(Але то так. То правда.)


"Если во сне вы смотритесь в зеркало — в реальной жизни вы будете ссориться со своим избранником."

(Хо!... Навіть не сумніваюся, що буду. Не перший день на світі живу. Було би з ким.)


"Смотреться во сне в зеркало — знак того, что в вашей жизни назрели или назревают некие важные события, требующие от вас собранности и концентрации. Такие сны обычно снятся людям перед крупными переменами в жизни. Если в своем сновидении вы увидели зеркало случайно, то такой сон предвещает неожиданные перемены в вашей жизни."

(Скоріше би!)


"Если, глядя на себя в зеркало, вы остались довольны — такой сон означает, что ваши шансы на успех очень высоки и вам можно смело браться за новое дело."

(Так, у всіх сновидіннях протягом останніх трьох років, де я бачив себе у дзеркалі - я завжди своїм відображенням залишався задоволеним. І зазвичай бачив себе у ньому навіть гарнішим, аніж я є у житті. З усіх подібних снів цей перший (або єдиний), у якому я побачив певну недосконалість у своєму відображенні. Точніше, занедбаність.)


"Увидеть в зеркале вместо своего отражения нечто странное — признак растерянности. Похоже, вы плохо контролируете ситуацию, и события вашей жизни могут стать неуправляемыми."

(Хм. Я подумаю над цим.)


"Испугаться, видя в зеркале странное отражение — означает, что неверная оценка ситуации может нанести вам серьезный вред."

(Ні, я не злякався того, що побачив. Скоріше, замислився. Із сумом констатував занедбаність стану шкіри, і замислився. Бо зрозумів, що мені не вистачає засобів та умов для догляду за своєю зовнішністю. Але в цілому я залишився задоволеним своїм відображенням, оскільки самі риси мого обличчя були дуже гарними. А очі - навіть іще гарнішими, аніж у юності. Отож, в цілому - роки пішли мені на користь, бо у мені відкрився шарм.)


"Посетитель – Вас ожидает визит важного лица. Представьте, что вы принимаете посетителя на самом высшем уровне. Он уходит, очень довольный вашим приемом."

(Хо!...)


"Посетитель – хороший знак, вас посетит важное лицо. Если это женщина – вас ждут запретные удовольствия."

(Жаль, що Славік не жінка. Хоча... Хто знає? Я не можу стверджувати це напевно.)

 
* * *

Ну, в принципі, мені достатньо: все і так ясно. Будуть якісь переміни у моїй долі, і переміни на краще.

Дякую, Тату!

12:15, 11.05.2019
Кар'ялонні


Рецензии