23 05 - Kizatavat-2. Дублiкат. Про мед, жир, воду

Про всяк випадок повторно публікую свій запис: "23 05 - Kizatavat. Про рибячий жир, мед, та воду"

* * *

   Привіт, Тату. І привіт також усім, хто слідкує за моїми публікаціями. Особливий привіт тобі, мій улюблений Читачу 38 (учора ти був під номером 19, позавчора 62, третього дня під номером 5: я слідкую, будь упевнений).

   Я не став витрачати енергію на візит до Євгена, а написав слова підтримки Ользі у ФБ. А заодно побачив і запит на дружбу від Оннелі. Зайшов до неї на її нову сторінку, і побачив там зверху відео, у якому розповідається про запланований у 2020-му році світовий голод ("Голод 2020. Прогноз от Bloomberg": facebook.com 100034840692217/videos/139360757235280/)

   Я скачав собі те відео, хоча в принципі там нічого нового: нічого такого, про що би я не знав раніше. Але все одно скачав: хай буде.

   Про те, як пережити голод - я хочу поділитися тут. Те, що я знаю і втілюю для себе.

   По-перше, риб'ячий жир у капсулах. Я завжди стараюсь підтримувати запаси риб'ячого жиру (або ще краще "Омега 3-6-9"), бо риб'ячий жир це найголовніший порятунок для слабкого серця. А у мене серце слабке. Тим паче, він також виробляє кальцій у організмі, а отже, підтримує у тонусі кістки. Саме завдяки йому я і можу рухатися.

   Другий порятунок - це мед: глюкоза, завдяки якій у організмі виробляється енергія. Я довго шукав мед на прилавках. Так, хоча медом завалені прилавки супермаркетів, але там переважно або відверта підробка (приклад: мед від ТМ "Своя Лінія"), або суміш підробки меду зі справжнім (приклад: "ТМ "Бартнік"). Але у цьому місяці мені пощастило: я у супермаркеті "Таврия В" знайшов нарешті справжній мед: від ТМ "Семерка". Отож, наступного місяця планую купити його якнайбільше.

   Хоча, якщо чесно, я навіть і не сподівався, що мені пощастить саме від цієї марки знайти справжній мед, бо ТМ "Семерка" виробляє для супермаркетів "Таврия В" усе що завгодно: від туалетного паперу до миючих засобів: це  внутрішня ТМ, суто у межах цього супермаркету. А коли якась фірма виробляє і пральний порошок, і туалетний папір, і мед - то якось тяжко вірити у якість того меду... Але я помилився: мед виявився прекрасним. Настільки прекрасним, що я відірватися від нього не можу, такий він мені смачний. Тепер навіть жалкую, що купив лише одну кілограмову банку, бо зараз би я накупив його на рік уперед, аби пережити голод.

   Ну і звісно, третій порятунок - питна вода. Я купив два 19-літрові бутлі "Імператорської". Мені подобається: п'ється легко.

   Із тих, що продаються у 5-літрових або у 6-літрових баклажках - мені сподобалися: "Знаменівська" та "Aqua Life". Із більш-менш пригодних для пиття назву "Сімейна" від "Куяльник" (вона занадто жорстка, щоби пити сирою, бо скоріше годиться для кип'ятіння), і категорично не сподобалася "Бон Буассон": це якась хімічна гидота з консервантами, а не вода. А ще, пам'ятаю, колись купував "Моршинську": як на мене, то ціна завищена, хоча вода хороша. Очевидно, просто відбивають рекламу. Тому я її не купую, хоча вона і добра, бо шукаю менш розрекламовані та добрі не менш. Ось, купив "Імператорську": тицьнув майже наугад (бо у малих тарах вона не продається,а одразу у великих бутлях), і одразу вцілив: вода мені сподобалася, п'ю її залюбки.

   Отже, три найголовніші компоненти, потрібні для того, аби вижити під час тривалого голоду: питна вода, мед, та риб'ячий жир. Усе інше другорядне, бо є усього лише білком, а білок усюди: навіть листя на деревах і то білок. Тому якість перших трьох є найбільш важливою, оскільки від них залежить життя. І що стосується риб'ячого жиру, то краще за все купувати "Омега 3-6-9", бо там у капсулах не чистий риб'ячий жир, а у суміші з рослинними оліями. Тому й ефект від нього сильніший, бо склад вітамінів багатший.

   Я сподіваюся, цей запис не побачать місцеві тролі та блюстителі порядку, і не донесуть модерації, оскільки згадка будь-яких торгових марок вважається рекламою, а будь-яка реклама заборонена на цьому сервері, - а значить, цю публікацію можуть попросту заблокувати і зробити недоступною для прочитання. Але все одно сподіваюся, що у тих людей, які побачать цей запис, є бодай трохи розуму у голові і трохи совісті у серці, і тому вони не стануть цього робити, а тихенько візьмуть собі на замітку мої особисті рекомендації, основані на власному досвіді.

   Тому раджу зробити скриншот, аби не забути написане тут.

07:28, 23.05.2019
Кар'ялонні


Рецензии