Тетяна Борисюк Платонiчне кохання

   Пер. з білоруської


   Велика подяка усім читачам перекладів.
   Вялікі дзякуй усім чытачам перакладаў.
   Большое спасибо всем читателям переводов.
============================================
    Зануритись в таємну пристрасть
          (фантазійні мрії)

Помолодіти — пірнути до дна,
Років відкинути рештки нарослих,
Поглянути на нас обох —
Я молода, а Ви — дорослий.

Розбіг у віці скасувати —
найдратівливішу між істин,
І довго в очі споглядати,
Як часто це було колись.

Очами Вам сказать «люблю»,
Щоб Ви одразу зрозуміли.
Хвилину кожну я ловлю
Побачень наших п'янко-милих
І не хочу повертатися на землю!



     ---------------------------



    Вересень, у день осіннього рівнодення


Оцей вересень - кава з корицею.
Плями світла листям чудернацьким.
Я коханому хочу скоритися,
Та він далеко, мов той Шлях Чумацький.
 
Вересень - яблука, айстри, космеї,
гонор побитих дощами гортензій.
Я про кохання просити не смію
Тихо конаю, без сліз та претензій.

Вересень - полум'я кленів, каштани.
Сонячний день - я чекаю тепло.
Чи пам'ятаєш, мій рідний, коханий?
Бо забуття - то найгіршеє зло,
Мріям моїм нездоланний заслін.

               


  © Тетяна Борисюк. Платонічне кохання (низка віршів)/ пер. з білоруської В.І. Щербаков. - Нікополь, VIS-press, 2021. - 34 с., іл.
Е_ видання українською та білоруською мовами. PDF-формат.

   Файлы сборника находятся в частных архивах автора и переводчика.

   Несколько стихотворений данного цикла заявлены на Международный литературный конкурс «Созвездие Духовности» -2021.
   К Новому, 2022-му, году завершился четырёхмесячный конкурс-марафон и наши тексты попали в short-lists

 
 
   Шорт-листы: "Литературные переводы" и "Книга года-2021".

   Только что (16 января 2022 г.) завершилась ZOOM-конференция по итогам Пятого Международного литературного конкурса "Созвездие духовности".
   Ваш покорный слуга в номинации "Литературный перевод" стал дипломантом (второе место), а в номинации "Книга года-2021" - награждён медалью имени Т.Г. Шевченко "За вірність заповітам Кобзаря"".

   Обложка - дизайн переводчика.

               


Рецензии