Лажна нада

испоставило се да је све што је урадио било важно.  свој живот, али није разумео ништа да се уда за њега. дошло је време. родитељи су инсистирали 19 година. Бино. одлучио  морамо тражити младу. а где тражити, кога да траже, он није представљао ни најмањи концепт?

он је рекао својим родитељима да је још увек млад да није спреман и уопште је стидљив, наравно, отац је био против у стању да објасни своје дете да је породични живот треба иако није само у нашем времену, он је чак дао пример  са својом женом са својом мајком, он је живео дуго и док срећан 24 година, желео бих да

а тај састанак се догодио сигурно није сасвим случајно увече врати кући, чуо је као да је неко позвао на помоћ, полако су убрзали корак да виде как су ти стајали близу младе и лепе девојке које нису знале

туча се догодила на крају, двојица су побегла и девојка је суза стајала спуштајући главу
- не плачите, рекао јој је
Ја те водим кући

наравно, ово ће се завршити они су се срели ближе ће доћи до венчања, али све је изгледало прилично занимљиво ова прича ми је рекао само отац тог младића

провео  девојку до куће, рекао је да је време да  тако касно   
- вратим добро збогом

ми је рекао родитељима о томе шта се десило родитељи су били изненађени али  нарочито отац
- који је изговорио одсечно правилно сине бранио девојку од насилника да ти још остао је наше време ово вреди ноте иако би сазнао њен број не брини
- Отац, рекао је младић икада онда сам га састанак град имамо мали

Тако је прошло 3 дана дечак је студирао на Универзитету слободно време он је дао само један читање књига да му је стало да науче нешто ново и ново

а једног дана на предавања он је видео ту исту девојку она је седела и нешто пажљиво прочитала он је погледао на њега у близини је била другачија али они ништа рекао зашто не раније није видео може да се преведе иако Злато Бешич ништа није рекао све зађе изговорио предавач је сада да почнемо ви знате основе медицине како је тешко и важно је да данас имамо веома важна тема почели шептаться предавач који је имао добар слух за прошлост свог образовања изговорио
- тиши и даље сам за некога да кажем

предавање и студенти су почели. медицински универзитет је почео да слуша предавача није дуго, после. замишљен. изашао је у ходник, прошла је.
- Здраво, рекао је тихим  гласом
- Здраво Сећам  ме спасао. веома захвалан сада морам да идем кући да се спремим за испите, извините. можда ћу отићи негде у Италију Швајцарску  шта је могуће
- ако дозволите, само треба да аутобус
- да
овај пут се окупио и рекао
- Слушај ти ми се свидело, не зато што сам спасао, већ зато што осећам нешто изванредно.

није му ништа одговорила. само се смејао. и отишао свој пут. како је прошло још 3 дана, а онда још 3?
након испита. а? није могао да издржи. - зашто ме избегавате, признао сам ти шта стварно осећам?
смејала се, опет одговорила је.
- да ли знате колико имам на курсу таквих момака? нађите себи другу,
али ми се не свиђаш.
па, шта је спасено? драги. био је повређен, повређен. међутим,није

прошла је недеља? потпуно заборавио, чак ни на предавањима није приметио. а онда се вратио кући касније увече поново је чуо познати глас у рукама држали су се, сазнао је гласом, а они су
 понашали прилично лоше као да се свађали нису  померили са места, пуцао је и вратио се кући
---


Рецензии
Не поняла язык, поэтому трудно рецензию писать. Творческих и прочих успехов!

Морозова 8   24.06.2020 23:45     Заявить о нарушении
Это сербский
Большое спасибо

Тауберт Альбертович Ортабаев   25.06.2020 01:32   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.