Нигилистический выпендреж. На украинском языке

Текст на російській мові - за посиланням:

http://proza.ru/2019/04/21/710

НІГІЛІСТИЧНИЙ ВИПЕНДРЬОЖ

(Рефлексія на виборче вовтузіння)


Коли в результаті ейфорійного захвату від створеного чергового "кумира", мені, через мою байдужість, безапеляційно було вказано, мовляв, вали спілкуватися зі своїми однодумцями, я, знаєте, якось та й не постав перед дилемою.У своєму "нігілістичному випендрьожі" я, немов той китайський філософ, спокійно всівся на березі річки з попкорном в руках в очікуванні, чий же труп пронесе повз мене річка часу.  І взагалі неважливо, чий саме пропливе, бо цю річку не розвернути вже назад - ось що є суттєвим! 

А найважливішим виявилося ось що! У мене не ... знайшлося "однодумців"; і тому я з величезним задоволенням залишився ... вдома - там, звідки мене безуспішно "послали" в черговий раз. Все минає, - і це мине.

http://proza.ru/2020/05/23/355

Філософія "пофігізму" - в російськомовній (поки що) версії мого роману "ДОРОГА В ОДИН КІНЕЦЬ", на електронних ресурсах: ЛітРес, Андронум і ін.


Рецензии
Сижу на унитазе , читаю инструкцию на освежителе: "росплювач_"
Секунду подумав соображаю ,что с украинского на русский переводиться как разбрызгиватель....
Долго ржу!
Какой все. таки живой язык!

Алексей Смит   22.12.2020 13:40     Заявить о нарушении
До чего же довели санкции! Бог ты мой! Чем уже только не освежается "русский дух"! До чего дошли! Если там и вправду так написано: "росплювач", то и грамотность "глубинно-духовного" народа уже покладена на алтарь борьбы с украинскими союзниками "пиндосов". В українській мові нєт слова "росплювач". Є "розбрЫзкувач" або "розпЫлювач". Но в том наборе букв, что напечатаны на, скорее всего, китайском барахле (все же, позволю себе усомниться в остсутствии грамотности у российского производителя), есть корень "плюв". Это от украинского слова "плюватЫ" - "плевать". Символично? Несомненно! Кто на кого ныне "ПЛЮЄ" даже в российском отхожем месте, пройдя, наконец, эту чертову точку возврата, пусть остается вопросом риторическим.

Владимир Брянцев   21.03.2021 13:40   Заявить о нарушении