Сен е хтёмисе - Сапар Узденов

Сен ёхтемсе, билеме мен аны.
Тенг этмейсе джукъну кесинге
Саугъагъа сюймеклик берген джазны
Кысмайса менича бетинге.

Джашыраса, билеме, ол алайды.
Менден сора да бард сени биринг.
Сенсиз насыб а меннге Къарачайды,
Алдаса джюрекни джюрегинг.

Билмейсе, былай бла кёб бармам,
Тартына, уяла, аллынга.
Орамда къуру сени бла мен къалсам,
Сормай, тиерикме чачынга.

Джазгъы чачынгы джазгъы джылыуу
Тюбер мени бла талай джыллгъа.
Дуниямы сенсиз сейир джазыуу
Кирсиз болмаз къарачай къызлагъа.

Эштемеси, башха элге кетсенг да,
Джазыу тюбешдирир бизни,
Къарт амма болуб, аллыма сен келсенг да,
Къучакъларыкъма чачынгы сени.


***
Вступление

Ты гордая  -  ведь я знаю
Рядом к себе не позволишь
Весны прежней любви дашь
Не как я к лицу не прижмешь
.
Прячешь  - знаю так и есть
Кроме меня другой
Счастье без тебя Кьарачай
Сердце ведь сердцу  солжёт 
.
Не знаешь долго так не протянуть
Стеснений перед тобою
Улице одни когда останусь
До волос дотронусь
.
Лишь волос осени теплоты
Вновь встречусь с нею
Мир без тебя странность битиею
Нечистоплотность девушкам кросоты
.
Слышишь если другое село уедешь
Письмо нас сведёт
Старушкой будешь
Обнему вновь тебя
.
Ты гордая  -  ведь я знаю
Рядом к себе не позволишь
Весны прежней любви дашь
Не как я к лицу не прижмешь
___


Рецензии
Классная песня:-)))с уважением:-))удачи в творчестве:-))

Александр Михельман   30.04.2022 07:17     Заявить о нарушении
Старая , но извечная

Тауберт Альбертович Ортабаев   30.04.2022 07:59   Заявить о нарушении