Тишина. Александр Казаков

Снова за окном очередной закат.
Как и вчера, я не особо ему рад.
Укутала своим пледом меня тишина,
Давно не была у меня в гостях она.
Слышу её шёпот под звуки смеха за окном,
Звонит телефон - кто-то ошибся на конце том.
Часы который год стоят, а время идёт.
О чём мои стихи, даже моя душа не поймёт.
Казалось, всё прошло и осталось где-то там.
Кто знал, что часть себя за вещий сон отдам.
Казалось, я чья-то дверь, а не ключ или засов,
Сколько позади не разрушенных мостов?
_____
Биягъынлай терезеледе кюнь батады
Тюненеча анга мен къуанмайма
Тынчлыкъ джургъанбла джашагъанды
Эртдеден обиреу къонакъа келмегенди
Эштеме шыбырдагъан кючлегени
Кимниеседа зынгырдау этиб аджашдыргъанды
Сагъат джылдан бери среледи
Анан уа заман барады
Нени усюнен назмула джаным англамазды
Кёрюнеди неда откенди
Анда къайжаеседа къалгъанды
Ким билеед чюшюме берликме
Кёрюнеди мен эшикме
Ачхыч бла киши ачылмайды
Ненча анданда оюлгъан кёпюр къалгъанды
___


Рецензии