Лина Костенко. В днях, прожИтых и грустно и просто

В днях, прожИтых и грустно и просто,
Было все, словно первый снежок.
Темноглазым и сказочным гостем
Ожидала тебя из дорог.
Задержался и прибыл нескоро.
К состраданью искала я ключ.
И для сердца в недобрую пору
Я сказала кому-то: - Люблю. -
Он меня возносил до небес
Вдох лазури даруя и выдох ...
Не мечтала уже о тебе,
Чтобы этим тебя не обидеть.
Так бывает – я встану на месте,
Простираю ладони без слов,
В ожидании сказочной вести
Из неведомых тайных краёв.
Есть для сердца и разума кара -
Мы скорей забываем про зло,
Чем о том, что возможным казалось,
Но, не сбывшись, навеки ушло.

Ліна Костенко

В  дні,  прожиті  печально  і  просто,
все  було  як  незайманий  сніг.
Темнооким  чудесним  гостем
я  чекала  тебе  з  доріг.
Забарився,  прийшов  нескоро.
Мандрувала  я  дні  в  жалю.
І  в  недобру  для  серця  пору
я  сказала  комусь:  -  Люблю.  -
Хтось  підносив  мене  до  неба,
я  вдихала  його,  голубе...
І  не  мріяла  вже  про  тебе,
щоби  цим  не  образити  тебе.
А  буває  -  спинюсь  на  місці,
простягаю  руки  без  слів,
ніби  жду  чудесної  вісті
з  не  відомих  нікому  країв...
Є  для  серця  така  покута  -
забувати  скоріше  зло,
аніж  те,  що  мусило  бути
і  чого  в  житті  не  було.


Рецензии
Дуже гарний переклад.:)
але, на мою скромну думку, зовсім неадекватно оце:
"марнувала я дні в жалю" – "к состраданью искала я ключ" :(
марнувати – тратити марно, витрачати даремно,
так розумію, що почуття жалю за любов*ю заступило для ЛГ все в житті, отож дні проходили марно, ніщо не було для неї дорогим...
но
искать ключ к состраданию?
З повагою
ВВ

Василина Иванина   29.10.2010 22:49     Заявить о нарушении
Доброго ранку,Василиночко!
Мені здається, що ЛГ "марнувала дні в жалю" - "бесполезно маялась в своих страданиях, искала жилетку поплакаться" - "к состраданию ключ" і тому схопила те, що попало під руку і .т.д.....
Дякую за небайдужість і відгук!
З теплом та повагою,

Татьяна Столяренко-Малярчук   30.10.2010 09:04   Заявить о нарушении
На это произведение написано 7 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.