Останне кохання

               
           Він тихенько підійшов до неї, обійняв за плечі, поцілував у
 
скроню:

  - Добридень дорогенька, я трішки запізнився. Але не свари мене,  бо

 дивись, що я приніс тобі.


І дбайливо розгорнув великий пакунок, трохи припорошений снігом. Із пакунка

 наче вирвалися на простір і засяяли , як манесенькі сонечка , квіти – жовті

 айстри. Їх було так багато, що здавалося начебто весь всесвіт тримався у

 нього в руках. Він занурив обличчя у квіти.


  -  Як же вони дивно пахнуть! Мов би війнуло спогадами про минуле….Це вже

 останні квіти…. Вони так схожі на мої останні роки, - він трохи помовчав і

 продовжив, -  чомусь  мені пригадалася пісня про осінні квіти.  Я дуже

 погано співаю,але послухай….


 І він відчайдушно фальшиво, заспівав:


  Квіти осінні, квіти останні,


        Квіти, ще повні снаги,


        Журяться квіти, що на світанні


        Скоро їх вкриють сніги, білі сніги.


        Ти не запитуй, де моє літо,


        Чому так пізно прийшов.


        Я сіяв квіти, останні квіти,


        Поки тебе не знайшов.


   -Подивись які вони чудові,  кожен їх пелюсток – це перепустка у дивосвіт.

 Хочеш, ми підемо з тобою туди зараз? –  він заманливо посміхнувся.


  Потім  розсипав жовті квіти хвилями, біля іі білих алебастрових ніг,

 закрив  своїми долонями їй очі і зашепотів прямо у вушко:

  - Не бійся, ступай ніжками на цей квітковий килим. Я відведу тебе у країну

 моїх мрій. Ось відчуваєш -  стежечка? Ми підемо по ній до самої казки.  Там

 нас чекає величний замок с тінявими дібровами і затишними галявинами,

 дзвінкий струмок з візерунчатим місточком . А на ньому альтанка, уквітчана

 жовтими айстрами. Поглянь, яка вона чудова. І сонечко прозирає крізь

 мережки, наповнюючи чудернацьким світлом всю альтанку. Не бійся, іди до

 мене.  Ми будемо тут тільки удвох: ти і я. Я буду довго пестити та ніжити

 тебе, голубити твоє дивовижне тіло,цілувати ось ці  білосніжні рученята та

 медові уста.


  - Шалено кохаю тебе моя зірочка….

  -Кохаю! Кохаю! Ти - остання моя любов ! Моя Галатея!

  Він щільно притиснувся щокою  до її обличчя , потім відійшов на декілька

 кроків,що б побачити іі усю і завмер, не зводячи від неї закоханих очей.


  Статуя дівчини, з розсипаними по п*едесталу айстрами, холодно і мовчазно

 посміхалася йому услід.


Рецензии
---Опiвночi айстри в саду розцвiли---Дякую, мiцне оповiдання! Справжня лiтература. А подивiться будьласка моi переклади Лесi, наприклад http://www.proza.ru/2009/04/01/865 З повагою Олександр, Москва.

Александр Багмет   26.01.2015 06:52     Заявить о нарушении
Спасибо Саша за поддержку. Своими переводами вы покорили моё сердце. Светлана, Днепропетровск.

Светлана Мигур   26.01.2015 10:26   Заявить о нарушении
Це я згадав О.Олеся, мого улюбленого поета. З повагою

Александр Багмет   26.01.2015 10:48   Заявить о нарушении
Мені Олесь тоже подобаеться. Але:І вгледіли айстри, що вколо - тюрма...
І вгледіли айстри, що жити дарма, -
Схилились і вмерли... І тут, як на сміх,
Засяяло сонце над трупами їх!..

Светлана Мигур   26.01.2015 11:56   Заявить о нарушении
Це мiй дядько Комп. Г.Л.Жуковський за моiм проханням написав романс на слова О.Олеся ...Смiються, плачуть соловii i бють пiснями в груди...З повагою

Александр Багмет   26.01.2015 12:09   Заявить о нарушении
Я завидую вам. Слушала эту песню в исполнении Н. Матвиенко. Просто супер!!!!

Светлана Мигур   27.01.2015 17:11   Заявить о нарушении
Согласен!!!!!

Александр Багмет   27.01.2015 17:34   Заявить о нарушении
Менi дещо прикро, що цю пiсню тепер вважають народною, але ж вона народилась на моiх очах...Я був Перший, хто ii чув. Хоч врештi решт Нiч яка мiсячна...написав М.Глiнка...Так що - це найвище признання. З повагою

Александр Багмет   28.01.2015 14:51   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.