Псалом 5

На світанні у небі темніють верхів`я  Ливану
І по схилах сповзає в ущелини сивий туман…
Боже, вчуй голос мій, що до Тебе підноситься рано,
Зойк моєї душі, що не в змозі загоїти ран.

Без вини я вигнанцем блукаю по рідному краю,
По горам, по пустелям, по темним проваллям землі,
Та щоранку на Тебе надію свою покладаю,
І впадуть на шляхах до неправди лукаві і злі.

А я в дім Твій війду и вклонюся Тобі у покорі,
І святої землі у молитві торкнуся чолом…
Зійде правда моя на високії Божії гори
І душа заспіває хвали і подяки псалом.




Для ілюстрації використана картина А.Шильдера " У горах"


Рецензии
Марино, добрий день! З великою насолодою прочитала ваш вiрш, написаний чудовою украiнською мовою! В нiм молитвенно звучать слова надii, покори, пошуки Iстини, хвала i подяка Богу - суть життя. З повагою, Лiдiя

Лидия Мнацаканова   12.04.2021 12:39     Заявить о нарушении
Дуже дякую!:)Всього вам найкращого!

Марина Беловол   14.04.2021 18:36   Заявить о нарушении
На это произведение написано 10 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.