Голгофа

Як уві сні : синедріон
І суд Пилата,
В тумані ранішній Сіон,
Голгофа, страта.

Важкі ви, людськії гріхи!..
Кров стука в скроні,
Як молоток, що бив цвяхи
В Мої долоні.

Зір заливають кров і піт…
А спека ж з неба!..
За Мною плакати не слід:
Моліть за себе.

Зійти з хреста, якщо я Спас?
О бідні люди!
Я в світ прийшов спасати вас.
Себе - не буду.

Невже кінець… Останній сум
Туманить очі…
Я чую сміх. Я чую глум.
Прости їм, Отче!


Рецензии
Дорога Маринка. Прочитала ваш вірш, мороз по шкірі досі. І адже, нічого нового, все по священному писанню, але яка сила, міць. А як гарно звучить українська мова тут. Здається, що звучання це швидше пробивається в серце і душу. У вас справжній талант писати і бути почутою. Удачі вам творчої на всі часи. З любов'ю - Олена

Елена Мороз 4   02.08.2017 19:38     Заявить о нарушении
Спасибо, Леночка!

Марина Беловол   02.08.2017 15:34   Заявить о нарушении
На это произведение написано 7 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.