Школа спiву

Галина Пагутяк: литературный дневник

Сни змінились.Вони стали більш керованими.По них я можу визначити, чого насправді потребую зараз, а на що не слід звертати увагу.Сьогодні мені приснилась школа співу з методом, відомим з п"єст Бернарда Шоу "Пігмаліон".Наставник хотів віднайти в кожній ( то були самі жінки) власний голос, точніше звільнити його від страху, зневіри, відчаю.Поряд стояли ті, хто вже навчився, і ті, які зовсім не вміли співати.А ті, що співали, співали якісь старовинні мадригали латиною, тримаючи в руках ноти.Вони виглядали радісними й щасливими, відчувши гармонію Всесвіту.
Раніше мені снилось, що мене примушують виходити на сцену і грати, хоча я не знаю своєї ролі.
Мабуть це добрий знак, а не вияв примирення зі світом.Я опинилася на безпечній відстані від нього.



Другие статьи в литературном дневнике: