Автобусна зупинка

Галина Пагутяк: литературный дневник

Вельми символічний сон, ніби я не можу повернутись додому.Стою на зупинці в незнайомому районі.Зупиняється безліч автобусів, але жоден не йде на Сихів. Я змушена підбігати до кожного автобуса й читати, що написано на ньому, або питати людей.Сутеніє і шансів стає дедалі менше.І не видно ніде таксі. А опинилась я так далеко,бо перед тим у трамваї бачила, як збожеволіла жінка, побачивши щось страшне.Це через неї я збилась з дороги.
Але цей сон має зв"язок з минулим. Колись я їздила на работу і часто зустрічала одну божевільну, яка поводилась дуже агресивно.На неї не можна було навіть подивитись.Я їздила з маленькою дочкою і боялась за неї.Забивалась в куток, поверталась спиною.
Щодо сну, то, можливо, він символізує кінець респектабельного життя.У тому районі не було нічого відразливого, цілком пристойна околиця з невисокими будинками й садками, і люди привітні, намагались мені допомогти. Тільки оце наближення темряви. Я знаю, як усе зміню
ться з настанням темряви.



Другие статьи в литературном дневнике: