Бузиновий мед

Галина Пагутяк: литературный дневник

Ще тільки подекуди розквітають суцвіття бузини, а я вже зібралася варити бузиновий мед.Пахне всюди акацією, вздовж лісу ціла смуга дерев, що заглушують запахи міста.А в селі бузина біля річки, на кутах огорож, завжди рясна, живуча,яка з білої раптом стає чорною і стікає соком.В дитинстві один хлопчик, мамин учень, просто на очах зробив з бузини сопілку, виштовхавши іржавим цвяхом серцевину.
Ми їли пряні ягоди черемхи і боялись їсти солодкі ягоди бузини.Але коли я стала дорослою, то зрозуміла, що втратила зв"язок з цією гарною рослиною, яку оцінили по-справжньому лише птахи.Можливо, всі мої невдачі й поразки через те, що я не зізналась у тому, що бузина - сестра мені, і що ніколи мені не стати в очах людей вишнею, яблунею чи апельсиновим деревом.



Другие статьи в литературном дневнике: