Дежавю

Галина Пагутяк: литературный дневник

Отут, подалі від товариства ненароджених і мертвих письменників, корисливих критиків і невибагливих або просто дезорієнтованих читачів, зникає будь-яке бажання мати справу з літературою.Навіть якщо з"являється нагода сказати, що я про це думаю, я просто мовчу.Тут мої принципи можуть похитнутися, а навіщо мені цей клопіт? Нехай все це собі розкладається і гниє, а я буду ловити ці неймовірно гарні дні.Учора була страшна спека, сьогодні, добре, що не залишила відчиненими двері на балкон - шалений вітер, аж виє.Підлога ще не просохла від фарби, можна відкласти всі господарчі справи й робити щось приємне.
Мені навіть здається, що я відновила свій спосіб життя в Урожі: це уповільнення, ця невинність дитинства і простота людини, яка втішається з того, що має, і думає, ніби інші відчувають те саме.Не прірва, а улоговина, поросла довгою м"якою травою.



Другие статьи в литературном дневнике: