Дарованi книги

Галина Пагутяк: литературный дневник

Вчора підшуковувала одяг для персонажа: делія,кунтуш, жупан, щоб не були ні надто вбогі, ані надто викличні.Для вистави, що має відбутися на ганку будинку в Боневичах.Ще шапка і чоботи.Потрібен докладний опис.От і згодилася мені пошарпана книга-альбом Яна Матейки, видана ще в 30-х роках.Багато повирізуваних сторінок.Таку книгу нікому не віддаси.Сьогодні заберуть книжки, які я віддаю до бібліотеки.Краще допомагати якійсь одній бібліотеці, нж кільком.Хай люди читають. Вони не звикли купувати книжок, а мені ці не потрібні.Я ніколи не помиляюся, коли дарую книги. Ніколи не можна віддавати книжок рідкісних і таких, що мають дуже малий попит, стосуються певної галузі.Я маю багато книг по історії музики, історії України, мистецтву.Такий підхід до дарування з"явився у мене внаслідок роботи в музеях, де важливі інтуїція й правильний відбір.
У селі мене чекає книга про життя польських магнатів.Навіть, коли я вже використали книги, вони залишаються в мене назавжди.Як друзі, що їх не бачиш роками, але все одно думаєш про них з теплом.



Другие статьи в литературном дневнике: