Мантри i принципи

Галина Пагутяк: литературный дневник

Агресивна толерантність - я почала знаходити подібні визначення в інших людей, отже, це мені не примарилось.На практиці АТ нагадує такі забуті дисципліни як нвуковий атеїзм і науковий комунізм.
Молодь, звісно, про це не чула.Поїду до Урожа, може, знайду ці підручники на стриху.Повторювати мантри на зразок "ви -дикуни й варвари" легше, ніж шукати вихід з темної зони несправедливості й людиноненависництва.Я вже нажила собі купу ворогів тим, що апелюю до історії й намагаюсь уголос в чомусь розібратись. Назвати мерзотника мерзотником і при цьому пожаліти його безсмертну душу, принаймні, те, що від неї залишилось, - це в мене було завжди.Я не бачу жодної ідеї, задля якої могла б відмовитись від цієї думки, як від мрії про гуманне суспільство, бодай частково гуманне, де люди не завдають болю не лише один одному, а й всьому сущому.Виховати дитину чутливою,доброю і справедливою, й сильною у спротиві злу, і коли таких дітей буде більше, отоді й матимемо гуманне суспільство.



Другие статьи в литературном дневнике: