Кабала

Галина Пагутяк: литературный дневник

Думки будять мене на світанку - і все стає раптом чітко й зрозуміло.Думки ці стосуються близьких мені людей.Я починаю розуміти їх справжні проблеми. Це ніби телепатія, але насправді - наслідок тривалої роботи на підсвідомому рівні.З одного боку мене тішить цей прорив, а з іншого - дуже виснажує.Хоча позитиву більше. Тепер я знаю, що розірвала плівку, яка відділяла мою реальність від Реальності. Модель цього - моя квартира на Сихові зі мною.Довкола неї існує світ, що впливає на цю досить комфортну й захищену місцину.Мені просто треба збагнути, як відбувається цей вплив, щоб зрозуміти, як духовний світ впливає на матеріальний.Це так просто.
Насправді, зовсім непросто.Це треба описати, щоб зрозуміти. Словами чи схемами.Навіть молитву треба створювати в процесі писання, бо вона не дійде до Адресата.Ментальний простір довкола надто перенасичений і свідомість застрягає у цьому липкому середовищі.



Другие статьи в литературном дневнике: