Голос кровi у переддень зими

Галина Пагутяк: литературный дневник

Приїхати бодай раз на місяць, щоб відчути голос крові.Він не слабшає завдяки спогадам дитинства і тихої ночі будить: "Галю!".А я потім думаю, що він мені хоче сказати, довго не можу заснути.Я йшла селом і вгадувала, де чия хата, і за мною йшди тіні людей, яких уже давно немає, а коли я нарешті дійшла до нашої хати, то не впізнала її, бо стояла вона серед безлистих дерев, нічим не захищена, і навіть колір у неї змінився - вона ж була раніше жовта!Так, але вже багато років темно-вишнева.Я просто вийшла з іншого часу.
Кров - це ще не все.Якби кров була для мене усім, я б назавжди залишилась у пастці часу, у вистеленому пір"ям і травинками гніздечку, яке нікому не заважає, а тому нікому не потрібне.
Останнім часом я занепокоєна планами, які просто існують в моїй голові: зробити те, поїхати кудись.Але щось мене стримує: я здогадуюсь, що вони є лише провокацією, а не тим, чого я потребую.Тихого зимового сну, зітканого з моїх слів.



Другие статьи в литературном дневнике: