Оптимiзм

Галина Пагутяк: литературный дневник

В довколалітературному середовищі точаться дискусії довкола змішування попсової та елітарної літератури.В культурній і освіченій країні такого просто не існує.Я пригадую, як сама шукала орієнтири, йдучи від книжки до книжки, і тепер мене вже не зіб"єш з пантелику.Але доказувати комусь, що біле є білим, я не буду.Мені просто шкода свого часу.Тільки неприємно потрапляти в одну обойму, де всі гамузом, і це начебто називається плюралізмом, ота різношерстна компанія.Найгірше, коли тебе ошукують люди, які вважаються серйозними, мають наукові звання, їздять за кордон.Але то нічого - я навчуся ще.Ніколи не треба впадати у відчай через помилки, це школа життя, з якої виходиш після смерті.І краще сидіти в ній на останній парті.



Другие статьи в литературном дневнике: