Помилки

Галина Пагутяк: литературный дневник

Подумала, що перестаю зважати на власні помилки, як забувають про рану, коли вона не на обличчі.Виходити у той спосіб на люди, як виходжу я,і робити помилки - вкрай небажано й необережно. Я потрапляю в потік, а звідти у вир чужих думок, які дезорієнтують. Що з того, що основні принципи мого життя незмінні.Колись назбирається повно помилок, які можуть і їх змінити.
Чого б ото турбуватись про дрібні помилки в цьому здеградованому світі, де панують безкарність і несправедливість, де навіть зло не з розуму, а зі сліпоти.Та тому, що ніхто не захистить мою душу, окрім мене.
Мені судилась скромна роль, але головний актор захворів і мене випхали на сцену.Жити всупереч долі -нелегко. Тому я й інтуїтивно обрала сюжет нового роману, де відбувається щось подібне. Якби йшлося про часи героїчні, але ж ні - настали часи ганебні й підлі.



Другие статьи в литературном дневнике: