Подорож

Галина Пагутяк: литературный дневник

Немає сонця - нема роботи.А вчора цілий день було як в мішку, потрапила під дощ.Шось не помічала за собою залежності від сонця.Цілий день просиділа над чужим рукописом.Втім, є користь від цієї монотонності. Якась частина моєї свідомості побувала на краєчку Всесвіту, колись я напишу про це.Інша - на Алтаї,де між гір є дивовижне озеро, а мені завжди подобались гірські озера, що кидають виклик логіці земного тяжіння.Потім я побувала в Єрусалимі, згадавши казкові розсипи офочів і фруктів на найбільшому ринку,просто естетичне задоволення бачити це взимку, таке здорове, свіже, гарне.І поруч жебраки, що калатають бляшаними пуделками, вимагаючи пожертви.Не просять, а вимагають. Схід - прекрасний.Там злидні не пригнічують, там люди не переймаються завтрашнім днем і не лукавлять. І там твоє життя належить лише тобі і ти за нього відповідаєш.Не знаю, чи звертали колись увагу на те, як східна ментальність вплинула на Ісуса Христа.Чи як Єрусалим впливав на Львів.Узбек на нашому ринку обіцяв мені принести затар і хумус.Є у нього і справжня халва з Ізраїлю.Думка про це розсуває межі світу. А ще я подумала, що не вистачить життя, аби побувати в усіх куточках України, така вона велика.І як хотілося б.



Другие статьи в литературном дневнике: