Ополонка

Галина Пагутяк: литературный дневник

Коло моїх контактів весь час звужується - і це мене влаштовує.Інтроверт, що мусить вдавати з себе екстраверта, рано чи пізно втомиться від цього.Все менше людей викликають у мене довіру і бажання завоювати їхню довіру, і наразі не можу уявити, чим все це закінчиться. Розмовляючи з друзями, раптом помічаю, що я десь далеко від них, увага не може сконцентруватися.Єдині істоти, що викликають в мене інтерес, це мої персонажі: ті, що вже живуть, і ті, які ще з"являться на світ.Дедалі частіше озивається до мене з далечини Ян Щасний Гербурт, який не вмів гідно завершити своє життя.Утім, більшість людей на це не здатні, однак вміють це приховати.
В житті людини настає період, коли екзистенційна втома починає руйнувати їй душу і може навіть допровадити до смерті.Я стала більше помічати таких людей.І хоч мені не хочеться стати однією з них, не знаю, як можна витягти себе за волосся з ополонки.



Другие статьи в литературном дневнике: